İçimdeki duvarlara sustuğum sözcüklerim vardı. Ben, benim gibi susabilenlerle paylaşmak için buradayım. Peki ya sen, sen nerdesin? Belki buraya hiç ulaşmadan evrendeki tozdan ayrıldın. Ya da şu an bunu okuyorsun ve ben çoktan gitmişimdir. Her neyse farketmez. Sen gelsen de, gelmemiş olsan da evrene ses ver... Seni sesinden tanırım ve söyleyemediğin ne varsa anlayabilirim. Haa! bir de acele et! Koca evrende hızla giden bu toz üzerinde yaşadığımıza göre bir gün mutlaka temizlik başlayacak...(AS)
2 Haziran 2011 Perşembe
Kötüler Aslında İyidir...
Kötüler aslında iyidir..
Esas kötü olan ise, iyi kılığına bürünmüş, iyiyi iyiden de iyi oynayabilen kötülerdir.
Eğitim başta olmak üzere tüm edindiğimiz deneyimler, bizim bu iç-içe girmiş karmaşadan en az yanılgıyla çıkmamızı kolaylaştırır. Ne doğru bir tanedir, ne de yanlışlar tek... Öyle olsaydı onları hemen tanıyabilirdik. Bu dünyada, sevgi ve hoşgörünün ışığında bilim ve akıl ile ilerlemek, mükemmel birer insan olmamızdan daha önemlidir. Sağlıkla ve mutlulukla yaşayın..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder