2 Haziran 2011 Perşembe

Kötüler Aslında İyidir...

Kötüler aslında iyidir.. Esas kötü olan ise, iyi kılığına bürünmüş, iyiyi iyiden de iyi oynayabilen kötülerdir.  Eğitim başta olmak üzere tüm edindiğimiz deneyimler, bizim bu iç-içe girmiş karmaşadan en az yanılgıyla çıkmamızı kolaylaştırır. Ne doğru bir tanedir, ne de yanlışlar tek... Öyle olsaydı onları hemen tanıyabilirdik. Bu dünyada, sevgi ve hoşgörünün ışığında bilim ve akıl ile ilerlemek, mükemmel birer insan olmamızdan daha önemlidir. Sağlıkla ve mutlulukla yaşayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder