yine iç
meden sarhoşş
ah bin zehir ben
karanlık köşelerin tutkunu
kendi fakir ışığının sonsuz gölgesine düşen suskun
kendine düşman ben
pişman ben
elimi kaldırmadığım tüm soruların
biliyordum cevaplarını
ama
bildiğimden utana sıkıla
geçti yıllar da
diyemedim hala
bekliyor musun hala?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder