yine iç
meden sarhoşş
ah bin zehir ben
karanlık köşelerin tutkunu
kendi fakir ışığının sonsuz gölgesine düşen suskun
kendine düşman ben
pişman ben
elimi kaldırmadığım tüm soruların
biliyordum cevaplarını
ama
bildiğimden utana sıkıla
geçti yıllar da
diyemedim hala
bekliyor musun hala?
İçimdeki duvarlara sustuğum sözcüklerim vardı. Ben, benim gibi susabilenlerle paylaşmak için buradayım. Peki ya sen, sen nerdesin? Belki buraya hiç ulaşmadan evrendeki tozdan ayrıldın. Ya da şu an bunu okuyorsun ve ben çoktan gitmişimdir. Her neyse farketmez. Sen gelsen de, gelmemiş olsan da evrene ses ver... Seni sesinden tanırım ve söyleyemediğin ne varsa anlayabilirim. Haa! bir de acele et! Koca evrende hızla giden bu toz üzerinde yaşadığımıza göre bir gün mutlaka temizlik başlayacak...(AS)